uvítáme Vaše, dotazy, podněty, připomínky:
Od: Křivan Marian, Předmět: RE: developerský projekt Datum: 30.10.2008 15:14:47
Vážený pane Halado,
Děkuji Vám za zaslání Vašich dotazů souvisejících s naším projektem CPI Park Žďárek.
Odpovědi na dotazy najdete uvedené níže ve Vašem textu pod jednotlivými body.
S pozdravem
Marian Křivan
-------------------------------
Tomáš Holada tomas.hol@seznam.cz Sent: Wednesday, October 29, 2008 10:05 PM To: Křivan Marian Subject: developerský projekt
Dobrý den,
Otázka:
1) Proč není ve vašich vizualizacích a plánech kruhový objezd také na křižovatce mezi zónou sever a východ, (u viaduktu) jak jste původně slibovali na obci V.Ch.?
Odpověď:
Kruhový objezd jsme v tomto místě neslibovali. Hovořili jsme vždy o dvou kruhových objezdech, které jsme také při projednávání měli zapracovány do projektu, který jsme na projednání ve Velkém Chvojně předložili. Součástí našeho projektu je však pouze kruhový objezd na křížení silnic II. a III. třídy.
Kruhový objezd na křížení silnic I. a II. třídy má být součástí výstavby obchodní zóny u Knínic a je s naší výstavbou koordinován. Varianta kruhového objezdu ve Vámi zmiňovaném místě nikdy neexistovala.
Otázka:
2) Proč nemáte vyprojektován výjezd z největší zóny sever přímo na hlavní silnici č.13? Kamión tedy bude muset nesmyslně překonávat tři křižovatky než se dostane na silnici č.13 z které teprve bude najíždět na dálnici.
Odpověď:
Napojení areálu přímo na silnici I. třídy bylo projednáváno s orgány veřejné správy a Policií ČR již v rámci studií řešení dopravní obslužnosti našeho areálu a toto řešení bylo zamítnuto.
Otázka:
3) Proč není ve vašem projektu zahrnuto také napojení na železnici kterážto je hned vedle? Co je to za logistiku bez napojení na více druhů dopravy než jen na silniční?
Odpověď:
Investice do napojení na železnici je bohužel negativně ovlivněna skutečností, že železniční doprava nedokáže konkurovat silniční dopravě rychlostí, operativností ani cenou. Z těchto důvodů nejsou, dle našich zkušeností z jiných projektů, často využívány ani již existující vlečky v logistických areálech. Dá se však předpokládat, že s ohledem na životní prostředí budou v rámci Evropské unie učiněna taková opatření, která železniční dopravu zvýhodní. Poté bude aktuální uvažovat o napojení parku pro konkrétní nájemce. Samozřejmě, pokud přijde nájemce s požadavkem na napojení na železnici, budeme jej řešit i bez ohledu na situaci v Evropské unii.
Otázka:
4) Budete jako investor zveřejňovat alespoň rámcový rozpočet na celou vaši investici v této lokalitě?
Odpověď:
Předpoklad přímých stavebních nákladů (tzv. Hard Costs) na celý areál CPI Park Žďárek činí cca 2,8 miliardy Kč. Z toho pro stavby na ochranu životního prostředí se předpokládá hodnota cca 80 milionů Kč.
Prosím o zveřejnění těchto otázek včetně odpovědí na ně na webu:
www.chvojensko.cz
Děkuji předem za odpovědi
Holada